Sunday, June 3, 2012

16

وقتی هوای تازه ی نصف شبی سرک میکشه تو اتاقم، پاورپوینتو میبندم و فیس بوکو باز میکنم که توش بنویسم همه چیز بسیار جالب تر از اونیه که به نظر میاد. آدما،زندگی.. چند روزه میبینم تو فیس بوک همه شادن.هیچوقت یادم نمیاد این همه استتوس و عکس خوشحال یه جا دیده باشم.براتون خوشحالم دوستای من.
و یک نیمه شب خیلی بهاری،احساس میکنم یکی ام با تمام ِ جهان.. احساس میکنم هیچ چیز برای نگرانی وجود نداره.احساس میکنم هیچ چیز برای ترس وجود نداره.. .اگر قرار بود functionality هر چیزی رو بدونیم که خیلی خدا بودیم! اما آدمیم. این قشنگه. اینکه کامل نیستیم قشنگه. اینکه هرکی تو راه خودشه و تلاش میکنه به یه جا برسه قشنگه. اینکه همه یه مسیر مشترک نمیخوان اما یه هدف مشترک دارن قشنگه.این تکاپو قشنگه. اینکه من یه عالمه کاغذ دارم و خودکار. اینکه یه عالمه پیج سفید word و دستی که خوب تایپ میکنه ..دنیا دنیا لذت ...

No comments:

Post a Comment